• intake-ilpmersingfb ilpmersingtwitter ilpmsginstagram ilpmsgflickr-ilpmersingyoutube-ilpmersing

ILP Mersing diamanahkan untuk membekalkan tenaga kerja mahir yang terlatih. Dengan itu, kami berjanji:-

1. Mengeluarkan tawaran kemasukan bagi kursus jangka panjang di ILJTM selewat-lewatnya tiga (3) minggu sebelum kursus bermula.

STATUS PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN  TAHUN 2021

Bil

Piagam Pelanggan

Sesi

Tarikh permohonan dibuka

Tarikh Permohonan Online ditutup

Tarikh Pendaftaran

Pencapaian

1.

 

Mengeluarkan tawaran kemasukan bagi kursus jangka panjang di ILJTM selewat-lewatnya tiga (3) minggu sebelum kursus bermula (Bahagian Pengurusan Latihan)

2/2021  22 Februari 2021  26 April 2021 1 Julai 2021   Permohonan Online masih dibuka

 

2. Memastikan pelajar-pelajar ILJTM disahkan layak dianugerahkan sijil/diploma dalam tempoh dua (2) bulan selepas tamat sesi latihan.

STATUS PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN  TAHUN 2021
Bil Piagam Pelanggan Bilangan Diterima Bilangan Diproses dan selesai Peratus Pencapaian
1 Memastikan pelajar-pelajar ILJTM disahkan layak dianugerahkan sijil/diploma dalam tempoh dua (2) bulan selepas tamat sesi latihan. 136 Mesyuarat Senat 2021 100%

 

3. Menjelaskan semua tuntutan bil-bil bayaran dalam tempoh 7 hari dari tarikh penerimaan dokumen lengkap.

STATUS PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN  TAHUN 2021
Bil Piagam Pelanggan Bilangan Diterima Bilangan Diproses dan selesai Peratus Pencapaian
1 Menjelaskan semua tuntutan bil-bil bayaran dalam tempoh 7 hari dari tarikh penerimaan dokumen lengkap. (Cawangan Kewangan) 60 60 100.00%

 

4. Mengesahkan penerimaan aduan dalam tempoh 24 jam dan memberi maklumbalas aduan dalam tempoh 7 hari bekerja.

STATUS PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN  TAHUN 2021
Bil Piagam Pelanggan Bulan Bilangan Diterima Bilangan Diproses dan selesai Peratus Pencapaian
1 Mengesahkan penerimaan aduan dalam tempoh 24 jam dan dan memberi maklum balas aduan dalam tempoh 7 hari bekerja. Januari 0 0 100%


5. Memastikan setiap pelanggan yang berurusan di kaunter akan dilayan dalam tempoh masa 15 minit.

STATUS PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN  TAHUN 2021
Bil Piagam Pelanggan Bulan Bilangan Diterima (Panggilan) Bilangan Diterima (Kaunter) Jumlah
1 Memastikan setiap pelanggan yang berurusan di kaunter akan dilayan dalam tempoh masa 15 minit. Januari

 

0

 

0

100%
  • Kemaskini Terakhir :Monday 25 April 2022, 10:57:05.